קליפ בת מצווה – סרט בת מצווה ומה שביניהם

בנות רק רוצות לכייף שרה סינדי לאופר ועם קליפ בת מצווה של חברת ויז`ואל הדבר מעולם לא נראה נכון יותר. קליפ בת מצווה- ושהבנים יחכו עוד שנה.
קליפ בת מצווה – מהרגע הראשון שלה.

קליפ בת מצווה: להרגיש כמו כוכבת

כמו שתוכלו לגלות באתר חברת ויז`ואל, יש הרבה מאוד אופציות, כיוונים, אפשרויות ותסריטים שאפשר להפיק מהם קליפ בת מצווה שייזכר לשנים ארוכות וגם, אולי, יהפוך ללהיט רשת חברתית חוצה יבשות, תרבויות ועולמות. נכון שלא כולן זמרות, נכון שלא כולן שחקניות דגולות, רקדניות או בעלות כישרון יוצא מגדר הרגיל אל מול מצלמה ותסריט, אך כולן, כולל כולן, רק רוצות לעשות כיף.

ההתחלה של כל סרטון היא בפגישת היכרות וסיעור מוחות לכתיבת תחקיר מקיף ומעמיק על ילדת היום הולדת. בפגישה נלמד מה היא אוהבת, מה היא רוצה ואיזה סוג סרטון יהיה הכי כיף בשבילה.

אם החלום של ילדת יום ההולדת הוא להפיק קליפ חדש ומקורי, הצוות של ויז'ואל, בעזרתכם, יכתוב עבורה תסריט חדש שיהיה הכי מצחיק ומרגש שאפשר.
אם החלום שלה הוא להפיק קליפ או סרטון המדמה תוכנית טלוויזיה אהובה שבה היא, חבריה ובני משפחתה, יהיו השחקנים הראשיים והכוכבים, אז נעשה הכל כדי לדמות את התוכנית בצורה הכי טובה.
ואם היא רוצה להעניק לנו את הזכות לבחור עבורה את הדבר האידיאלי והנכון ביותר שישים אותה ואת יכולותיה במרכז, נחוש גאווה ותחושת שליחות אמיתית שתתחיל מרגע הפנייה ועד לרגע שנקבל את המסרון האהוב עלינו- "בעזרתכם עשינו אירוע בלתי נשכח. תודה מקרב לב".
האפשרויות הן כמעט אינסופיות, אבל המטרה העיקרית שלנו בויז'ואל היא שתהליך ההפקה יהיה מהנה, מיוחד, ושהתוצאה הסופית תעלה על פניכם חיוך בכל פעם שתצפו. גם אם זה יקרה שנים אחר-כך.

עד כמה שהדבר נשמע מופרך, קליפ בת מצווה קורם עור וגידים כבר מרגע יציאתה של התינוקת החמודה אל אוויר העולם. תקתוקי המצלמות, הבזקי הפלאשים, חיפוש הזווית המתאימה ביותר להנציח כל רגע, כל דקה וכל יום בהתפתחות המופלאה והמרגשת וכל מה שמתועד במצלמות סטילס, במכשירים סלולאריים מתקדמים ובמצלמות ווידיאו קטנות ומלאות התקני זיכרון עמוסי זיכרונות, חוויות ורגעים שאסור לשכוח, כל אלו הם חלק מתהליך הפקת קליפ בת מצווה שמגיע לשיאו כאשר התינוקת החייכנית הופכת לנערה צעירה בת 12.
הפקת סרט לאירוע חגיגי, ואין ספק שחגיגת בת מצווה נחשבת לכזה, היא חיפוש אחר אותם רגעים מונצחים ואיתור אותם אלו שמהווים את המכלול השלם של הילדה מבחינת אופי, מבחינת תחביבים, מבחינת מה שחשוב לה וחשוב למשפחה ולחברים ושבזכותם היא אהובה וראויה לכבוד וליקר.
החומרים האלה יכולים להיות הבסיס שיהפוך כל קליפ לסיפור הצלחה.

איך אוספים שנים ארוכות לקליפ בת מצווה של כמה דקות?

למרות שאמרנו שלהפיק קליפ בת מצווה הוא עניין מהנה, מרגש ומלא זיכרונות וחוויות, אף פעם לא אמרנו שמדובר על עניין פשוט. האמת היא שלעבור על אלפי תמונות וקטעי ווידיאו מלפני עשור ולבחור מתוכם את אלו שיזכו בכבוד להיות אלו שייכללו בקליפ הערוך והסופי אינו דבר פשוט ואינו קל לעשייה. מאוד קשה לאימא, לאבא ואפילו לילדה עצמה לבחור בין כל האפשרויות ובין כל הרגעים, שלא לדבר על היכולת להפוך אותם ליחידה אחת בעל סדר הגיוני, מכובד ובעיקר כזה שיוציא בדיוק את מה שכלת השמחה ובני משפחתה ביקשו להגשים כאשר בחרו בדרך של הפקת קליפ בת מצווה לאירוע הגדול הראשון והחשוב של בתם האהובה.
בתהליך הפקת קליפ בת מצווה, הנעשה בידי אנשי מקצוע שלא רק שמתמחים ומנוסים בתהליך מעין זה, אלא בעיקר רואים בהגשמת חלומה של ילדה מתרגשת ושל הורים מתרגשים לא פחות את פסגת שאיפותיהם המקצועיות ואת הגשמת ייעודם, נלקחים בחשבון כל הפרמטרים הרלוונטיים לאותו קליפ בת מצווה מבחינת אופי האירוע, מקום התרחשותו, אופי המשתתפים ובעיקר, תוך התמקדות בילדה, ברצונותיה ובמחשבותיה לגבי התוצאה.