סרטי תדמית לעסקים מפיקים בויז'ואל

הפקת סרטי תדמית באמצעות אנשי המקצוע של חברת ויזו`אל, הדרך שלכם להצלחה נראית פשוטה יותר.

סרטי תדמית לחברות: רואים, שומעים, מכירים

בעולם ויז`ואלי כמו העולם שבו אנו חיים היום, אין משהו חשוב יותר לעסק מאשר להראות דינאמיות, חיות וחיוניות. באמצעות הפקת סרט תדמית קצר וקולע, אפשר להעביר מסר שיהיה גם מילולי, גם חזותי וגם יאפשר לקהלי יעד פוטנציאליים לחוות את הסביבה העסקית, את הנפשות הפועלות ואת האווירה סביב בית העסק או סביב בעלי העסק, כל אחד לפי מה שחשוב לו וכל אחד לפי הפרמטרים החיוניים לו. סרט תדמית שלו תסריט ברור וקוהרנטי, מעטפת הפקה ובימוי מקצועית ובעיקר, מסר אחד מרכזי שעובר כחוט השני בינות לקטעים ולרצף, הוא אוצר שיווקי ופרסומי ראשון במעלה.

"סרטי תדמית לחריטה אומנותית ממוחשבת"

סרטי תדמית לעסקים קטנים: ככה בונים מותג מנצח

עלונים פרסומיים, מודעות בעיתונים ובמגזינים, אפילו תשדירי טלוויזיה ורדיו שאורכם 30 שניות ופחות, כל אלו יכולים להביא ליצירת לידים ולהתעניינות גדולה במוצר המפרסם ובעסק המפורסם. התעניינות זו היא זמנית, מוגבלת ולא נמשכת מעבר לטווח הזמן המיידי של שידור הפרסומת או העלאת המודעה. סרט תדמית, לעומת זאת, מסוגל לספק ניתוב קבוע וזורם של מתעניינים, ממליצים, לקוחות וקהלי יעד חדשים שמעדיפים לצרוך את כל המידע שלו הם זקוקים מהרשתות החברתיות ומגלישה באינטרנט. העלאת סרטון ויראלי דוגמת סרט תדמית לערוצי מדיה חברתית כמו יוטיוב, פייסבוק ואתר האינטרנט הפרטי של העסק יכולה להביא לחשיפה עצומה בטווח זמן קצר ולאורך זמן רב.

לאופן בניית אותו סרט תדמית יש חשיבות לא פחותה בהליך הפיכת העסק למותג שכולם ידברו עליו וכולם יכירו אותו. לשם הדוגמא, כאשר המייסד, המנהל, הבעלים הוא דמות מוכרת ופופולארית, או, מנגד, דמות כריזמטית ומושכת, הרי שתסריטאי מיומן יידע להשתמש בו כליבה ולהעמידו במרכז ואילו כאשר מדובר על צוות חזק, ללא דמות מובילה וכריזמטית, הרי שהפן אותו יציגו בהפקת סרט תדמית יהיה פן רחב יותר ולא ממוקד אישיות ספציפית. באמצעות 3 או 4 דקות קצרות ערכו של סרט תדמית לבניית מותג מנצח- אינו יסולא בפז. פן חשוב נוסף שעליו יש לחשוב היטב בעת בניית תסריטי סרט תדמית הוא הפן של הקריינות מכיוון שהוא זה שאמור לנתב את הצופים בינות למסרים, למראות, לקולות ולאווירה.

למה אתם מחכים? תמיד אפשר להפתיע ולחדש

עסקים רבים, שלא הקדישו זמן רב לבחינת הפרסום והשיווק שלהם, אלא עשו את מה שכול המתחרים עושים, גילו, ברגע שהחלו לעבוד עם אנשי חברת ויז`ואל, כי יכלו לספק לצרכנים שלהם ולקהלי היעד הרלוונטיים שלהם כל כך הרבה פרטים חיוניים ומושכים עליהם לא חשבו כלל כאשר שלחו את המודעה לפרינט או הוציאו הודעה לקונית לעיתונאים.
באמצעות פגישות היכרות ראשונות, עריכת ראיונות מקדימים ובניית תסריט, אפשר להפוך גם עסק שכונתי ועתיק לפאר החזון העסקי ולמקום שאליו צריכים, וחייבים, להגיע. לקבלת ייעוץ חינם חייגו: 09-8845767