קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי

קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי עושים רק אצל ויז`ואל. קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי, קריאטיבי או רומנטי במחירים הטובים ביותר ובאיכות מדהימה.

קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי – כי צחוק הוא הדרך הטובה ביותר לחגוג

בתור זוג שעומד להתחתן, בטוח חוויתם ביחד עשרות קטעים מצחיקים, ורובם הגדול ככל הנראה גם צולם ותועד – כי ככה זה בימינו, אתה לא הולך לשום מקום בלי הטלפון עם המצלמה הדיגיטלית. הפעם ההיא שהלכת מאחורי בת זוגך ברחוב וצילמת אותה בדיוק בזמן שהיא החליקה על קליפת בננה, כל התמונות מפורים לאורך השנים כשהתחפשתם לזוגות מהסרטים, הפעם ההיא שישבתם עם כל החברים בבר ואתה עלית על הבר ושרת לה את השיר מאהבה בשחקים – לכל הדברים האלה יש מקום בחתונה שלכם.

השאלה היא רק איך עושים את זה נכון. אצלנו בויז`ואל אנו מתמחים בצילום והפקת קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי, אך לא רק – אנו מצלמים גם קליפים רומנטיים ומיוחדים, כי לכל אחד יש את מה שמתאים לו קצת יותר, ואנחנו יושבים פה עם כל הוותק והנסיון כדי לעזור לכם ליצור את הקליפ המושקע והטוב ביותר לחתונה שלכם, שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

מונית הכסף3     2

גם החברים יכולים להכין קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי

בשנים האחרונות גבר הטרנד שבו החברים של החתן והכלה הם אלו שמכינים את הקליפ לחתונה – ולרוב ללא ידיעת החתן או הכלה. אם החלטתם לעשות זאת, ונברתם באלבומי התמונות הישנים של הזוג והחלטתם לבייש אותם קצת בחתונה – הגיע הזמן לעשות את זה בסטייל.
קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי יכולים להיות בנויים מתמונות וסרטונים ישנים, או להיות קטעים חדשים לגמרי – אם תמיד רציתם לביים הצגה בה החברים משחקים את החתן והכלה, או כל רעיון אחר שעלה לכם – אנחנו נעזור לכם לצלם אותו, לערוך אותו, ולהפוך אותו למקצועי ויפהפה. אחרי הכל, בשביל מה יש חברים?

צילום קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי זו חוויה לכל המשפחה

אם החלטתם לצלם קליפים לחתונה בסגנון הומוריסטי מאפס, אתם הולכים להנות. אתם יכולים לצלם אותם רק שניכם, בעזרת התפאורה האיפור והניצבים אצלנו, או להזמין את כל המשפחה והחברים ולצלם ביחד סרטון גדול שישאר לכם למזכרת לכל החיים – כולם יתייצבו עבורכם לקליפ חתונה , ואתם ללא ספק תופתעו מהתוצאות. וידאו משולב של החתן והכלה יחד עם המשפחה והחברים, עם בדיחות פרטיות ואפקטים מיוחדים, עם שילוב של טקסטים, קטעי וידאו ישנים וגם תמונות ישנות, יכול להוות את המתנה הטובה ביותר לחתן וכלה כמו גם המתנה הטובה ביותר מהחתן והכלה לחוגגים.