סרטון ליום הולדת – הזדמנות נפלאה לומר תודה ואני אוהב אותך

סרטון ליום הולדת זו מתנה אישית ומרגשת שתשמר לעד. השיתוף של המשפחה והחברים בעשייה הופך את הסרט לחוויה מרגשת לכל המשפחה.

דמיינו אירוע שאירגנתם למשפחה ולחברים לכבוד יום ההולדת של אבא או אמא, סבא, סבתא, הבעל או האשה. מישהו קרוב לליבכם. למען הנוחות נניח שהאירוע נעשה לכבוד אמא האהובה.

סרטון ליום הולדת של אמא יקרה

השקעתם זמן רב במציאת אולם, בבחירת האוכל וברשימת מוזמנים. אבל אתם רוצים משהו מיוחד לערב. משהו שירגש את כולם ויפתיע את אמא. משהו כמו סרט קצר שבו יופיעו המשפחה והחברים ויספרו על אמא ויברכו אותה – סרט ליום הולדת.
יום האירוע הגיע. האורחים נכנסים, מתחבקים ומתנשקים, אוכלים ונהנים.

ואז אתם נעמדים ומודיעים לבעלת השמחה שיש הפתעה. מושיבים את אמא לפני מסך גדול ומאחוריה מתיישבים האורחים והמשפחה. האורות כבים ומתחיל הסרטון, סרטון ליום הולדת.

הסרטון נפתח בתקציר חייה של אמא. על הילדות בבית סבא וסבתא, על התיכון והצבא, על האהבות והשיגעונות. את הסיפור מספרים החברים הקרובים שלה, האח או האחות, האמא והאבא, כשאת הסיפור מלווה מוזיקה נעימה שאמא אוהבת ותמונות וסרטים ישנים שהיא כמעט ושכחה. הסרט ממשיך ומתאר איך פגשה את אבא, החתונה, הילדים, הקריירה והנכדים.   החברים מספרים סיפורים משעשעים ומרגשים. האחות מספרת כמה היא קינאה. הכל מאהבה.

ולבסוף כל שנותר זו הזדמנות נפלאה לומר בברכה ישירה למצלמה "תודה"

ו"אני אוהב אותך".

סרטון ליום הולדת זו מתנה אישית ומרגשת שתשמר לעד. השיתוף של המשפחה והחברים בעשייה הופך את הסרט לחוויה מרגשת לכל המשפחה. לא רק בשביל אמא היקרה.

מזל טוב!