מצגת ליום הולדת

יום הולדת הוא תמיד אירוע משמח ובעל חשיבות. עם חברת ויז`ואל תוכלו להפיק מצגת ליום הולדת ליקיריכם ולהראות להם כמה הם חשובים לכם.

מצגת ליום הולדת – להתבלט מעל כל השאר

כל יום הולדת הוא בעל משמעות מיוחדת למי שחוגג אותו ולמי שהאדם החוגג אותו חשוב לו. ימי הולדת הם תמיד הפקה ותמיד יש את כאב הראש מה לעשות, איך לשמח וכיצד להפוך את היום המיוחד הזה ליום מיוחד באמת. הפקת וצילום מצגת ליום הולדת היא דרך ייחודית ומפתיעה להראות למישהו או למישהי כמה הם אהובים ולא משנה בני כמה הם. בעזרת מצגת יום הולדת אפשר לנבור ולפשפש בתצלומים ובתמונות ישנות לראיין מכרים, ידידים ובני משפחה ולתעד את מה שהם חושבים על חתן או על כלת האירוע, להבליט את הישגיהם ואת הצלחתם העסקית, המשפחתית, האישית ואת כל מה שעברו או סתם לשעשע אותם ואת האורחים באירוע עם סרט מתוסרט שאתם מככבים בו.

מצגת יום הולדת – תחושה של טקס הוליוודי

הפקת מצגת יום הולדת היא הפקה שיכולה להפוך גם אירוע סטנדרטי ונורמטיבי, המתנהל על מי מנוחות ודי בנאלי ומשעמם, לאירוע זוהר, נוצץ ובעל סממנים הוליוודיים בו החוגג את האירוע מקבל את הכוכב שלו ואת המרכזיות שלו כסוג של מפעל חיים או הבעת הכרת תודה עמוקה מכל מי שהכיר, מכיר ומוקיר אותו. סרט יום הולדת, למרות מה שנדמה, לא חייב להיות סרט דוקומנטרי או תיעודי, המציג תמונות בשחור לבן, לצד תמונות מהווי המשפחה באפקטים פשוטים של מצגת פאוור פוינט עם כתוביות נוסח החסויות בערוץ הראשון. סרט יום הולדת יכול להיות בנוי כסרט לכל עניין ודבר, עם תסריט, עם קריצה מודרנית, עם אנימציה או עם כל סממן אחר שאתם, גם כלקוחות, אך בעיקר, כאלו המכירים הכי טוב את ה"קליינט" שלכם, יודעים שישרת הכי טוב את המטרה העיקרית והיא, כמובן, גרימת מקסימום האושר, העונג, ההנאה והשמחה של זה שזכה לכבוד וליקר הגדולים מכולם- לחגוג יום הולדת עם האנשים האהובים והקרובים אליו ביותר. לראות את בעל השמחה נואם אחרי סרט מרגש, זו חוויה של פעם בחיים.

למה להפיק מצגת יום הולדת עם חברת ויז`ואל?

חברת הצילום ועריכת הווידיאו ויז`ואל היא ממבשרות הדור החדש של עולם הפקות הווידיאו והתסריטים לאירועים ולשמחות. עם מיטב בוגרי מגמות הקולנוע באוניברסיטת תל אביב, מספק צוות החברה אפשרויות נרחבות ומגוונות לכל מי שחפץ בהפקת סרט יום הולדת, צילום מיוחד לאירועים ועריכת ווידיאו שתתאים לכל סוג של הקרנה ולכל שימוש אפשרי במדיה חברתית, בהקרנה ציבורית או לשימוש אישי. עם פגישות עומק להכרה אינטימית של המשפחה ושל חתני השמחה, עם בניית קונספט המבוסס על צרכים ורצונות ספציפיים וממוקדים ועם תשומת לב מוקפדת ללקוח ולמילוי משאלותיו, כל הפקה היא חגיגה וכל אירוע הוא סרט עם סוף טוב.