הפקת קליפים: 4 דברים שחייבים לדעת לפני שמפיקים

הדרך המקסימה, האפקטיבית והמעניינת ביותר ליצירת זיכרון לשנים היא באמצעות תהליך הפקת קליפים. חברת ויז`ואל תפיק לכם מסרים ברורים לעין ובעזרת אנשי הקולנוע שלה, גם החוויה שלכם תיראה כחוויית הפקת קליפ קולנועי לכל דבר.

יתרונות נראים לעין בהפקת קליפים

נדמה כי אין צורך, באמת, לפרט ולהסביר מהם היתרונות והמעלות הטמונים בסרטון מקצועי הנעשה באמצעות תהליך של הפקת קליפ. באמצעות ווידיאו קליפ, שהוא השם הארוך והמקורי של מה שאנו מכנים בקיצור "קליפ", אפשר להעביר על מסר, כל רעיון וכל אינפורמציה נדרשת בבהירות, בבירור ובאופן שישלב גם חזות, ויז`ואל, וגם שמע, כך שדרך הפקת קליפ קצר, אפילו בן 30 שניות, אפשר להעביר עולם ומלואו ואם תמונה שווה אלף מילים, אז סרטון שכזה יכול להיות שווה הרבה מאוד תמונות.

"הפקת קליפים מונית הכסף"     "הפקת קליפים בשחור לבן"

הפקת קליפים לאירועים: לעשות בעצמנו או להיעזר באנשי מקצוע?

בעבר הלא רחוק, תהליך הפקת קליפים היה תהליך ארוך ומסורבל שדרש מצד אחד, עריכת תסריט ומציאת לוקיישן שיתאים מבחינת ציוד צילום ומבחינת צוות הפקה ומצד שני ציוד הפקת קליפ יקר ומסורבל שלא היה זמין לכל אחד שרצה בכך. היום, בעידן של סמארטפונים ומצלמות זמינות בכל מקום, יכול כל אדם, בכל פינה ובכל זמן, להיות התסריטאי, הבמאי, השחקן והעורך של עצמו ולבצע תהליכי הפקת קליפ במהירות, בקלות ואפילו להעלות את הסרטון לאוויר באינספור ערוצים ייעודיים ונדרשים בהקשת כפתור בודד על המקלדת ועדיין, על מנת לבצע הפקת קליפ בעלת אופי מקצועי ושלם, שגם תיראה אותנטית וגם תצליח לשלב, בשניות או בדקות בודדות, את כל מה שביקש התסריטאי להעביר, הדרך האפקטיבית ביותר היא להעביר את סמכויות ההפקה לאנשי מקצוע מיומנים ובעזרתם להפוך הפקת קליפ לאירוע משמעותי שידברו עליו.

איזה אירוע מתאים להפקת קליפ?

הפקת קליפ היא הפתעה נהדרת לאירועים משפחתיים, ליצירת הפתעה או ברכה לחברים, קרובים או קולגות לעבודה. היא יכולה להיות מזכרת לדורות הבאים, היא יכולה להיות חוויה לדורות הנוכחים. הפקת קליפ יכולה להיות האטרקציה המרכזית באירוע גדול או כל "שיגעון" של בעל השמחה. בין אם הוא בן 13 או בן 90, האופציה הזו מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו להפוך ולהיות, ולו רק לחצי דקה, כוכבים הוליוודיים נוצצים.
עם אנשי המקצוע המובילים של חברת ויז`ואל (VISUAL) תוכלו, גם אתם, לעבור את החוויה של הפקת קליפ לכל צורך ולכל מטרה. ביחד אתכם, ולמענכם, נפיק את כל מה שחלמתם לראות.